آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ صورت

همانطور که بدن ما برای سلامتی به ورزش نیاز دارد ، ماساژ صورت نیز باید مانند یک ورزش انجام شود ، زیرا ماساژ واقعاً به ما در حفظ ساختار صورت کمک می کند.ماساژ صورت بهترین راه برای جوان سازی و آرامش پوست صورت و عضلات است.همچنین فوراً روحیه شما را بالا می برد و به تسکین استرس کمک می کند.

ماساژهای صورت دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسند: عمل ماساژ دادن صورت شما.این که فقط از دستان خود استفاده می کنید یا از ابزاری کمک می گیرید ، مزایای آن شامل افزایش گردش خون ، کاهش پف ، رفع چین و چروک و جوان سازی پوست صورت شما است.

ماساژ صورت به اکسیژن رسانی به رگ های خونی پوست کمک می کند که تولید کلاژن را افزایش می دهد و منجر به درخشش سالم و طبیعی پوست می شود.شما در اصل به پوست خود کمک می کنید تا با چین و چروک خود مبارزه کند!

از آنجا که ما از ماهیچه های صورت خود بسیار استفاده می کنیم – فقط با صحبت کردن و غذا خوردن – می توانیم تنش زیادی را در صورت خود نگه داریم ، بنابراین ماساژ صورت واقعا یک روش جامع برای از بین بردن تنش و بهبود پوست شما است.

برای اطلاع از هزینه آموزش اسید تراپی اصفهان روی لینک کلیک کنید.

مراحل ساده برای انجام ماساژ صورت در خانه

اصول ماساژ صورت کاملاً ساده است ، این درمانی است که می توانید برای هر زمان و به صورت رایگان روی خود انجام دهید.برای لغزش یک قطره روغن یا کرم لازم است ، اما تقریباً هر محصول پوستی این کار را انجام می دهد.

مرحله ۱: صورت خود را تمیز کنید.

در ابتدا باید پوست خود را تمیز کنید.شما باید قبل از انجام ماساژ در خانه ، صورت خود را بشویید.صورت خود را با آب ولرم تمیز کرده و از یک محصول پاک کننده یا روغن ملایم استفاده کنید و بعد از آن دوباره صورتتان را بشویید.پس از آن – قبل از شروع ماساژ – باید پوستتان را با حوله خشک کنید.

مرحله ۲: یک روغن صورت بزنید.

استفاده از کمی روغن برای ماساژ صورت در خانه به شما کمک می کند تا انگشتان شما به راحتی، در سطح صورت حرکت کنند.برای این منظور روغنی را انتخاب کنید که برای نوع پوست شما مناسب باشد ، مانند روغن بادام ، زیتون ، جوجوبا و آرگان و غیره

  • اگر نوع پوست شما پوست بسیار خشکی است ، باید روغن آرگان یا بادام را انتخاب کنید.
  • اگر نوع پوست شما پوستی متوسط ​​تا چرب است ، جوجوبا یا ترکیبی از روغن جوجوبا و کرچک را انتخاب کنید.
  • اگر دوست ندارید از روغن روی پوست خود استفاده کنید ، بنابراین از مرطوب کننده خود استفاده کنید.

مرحله ۳: ماساژ صورت

هنگامی که پوست خود را تمیز کردید و دستان خود را شستید ، روغن را روی صورت مالیده و از مرکز صورت خود شروع به ماساژ کنید.کف دست خود را به مرکز صورت خود بکشید ، به محض اینکه دستانتان به بینی رسید ، نفس عمیق و آهسته بکشید.دستان خود را به سمت خارج و بالا به سمت خط موی خود بکشید ، و از یک فشار خوب و آهسته استفاده کنید.این کار را شش بار انجام دهید.

انگشتان اشاره و میانی را برداشته و در امتداد خط فک از چانه تا گوش ها بکشید. هنگام حرکت و ماساژ مطمئن شوید که استخوان فک بین انگشتان شما باشد.این کار را شش بار انجام دهید.

دو طرف صورت خود را ماساژ دهید.زمان ماساژ صورت ، هرگز انگشتان خود را به پایین فشار ندهید ، زیرا این امر می تواند باعث افتادگی شود و بر روی پوست شما تأثیر بگذارد.

برای دریافت اطلاعات کامل در مورد آموزش ماساژ صورت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

آموزش پاکسازی و ماساژ صورت در اصفهان

آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ صورت برای پاکسازی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *