آموزش آر اف

آراف وجوانسازی پوست

اگر افتادگی و کدر شدن پوست ، شما را نگران می کند ، شاید جواب یک درمان با فرکانس رادیویی باشد.سال هاست که دستگاه های RF برای جوانسازی و سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک و سستی پوست با موفقیت استفاده شده اند.با روش RF ، گرما به آرامی و بدون درد روی لایه های عمیق پوست اعمال می شود ، در حالی که یکپارچگی سطح پوست را دست نخورده حفظ می کند که این عالی است.

با استفاده از فرکانس رادیویی ، پوست را تا حدود ۴۰ -۴۱ درجه سانتیگراد گرم می کنیم و آن دما را برای مدت زمان از پیش تعیین شده ای حفظ می کنیم که این گرما باعث تولید کلاژن و الاستین جدید می شود که به نوبه خود ظاهر سفت و محکم تری ایجاد می کند.رادیو فرکانسی(RF) ، روشی سریع و غیرتهاجمی است که به شما پوستی صاف ، سفت ، جوان و شاداب می بخشد!

برخلاف سایر سیستم های سفت کننده پوست ، در طی اقدامات آر اف صورت در اصفهان بیهوشی مورد نیاز نیست ، زیرا بیماران معمولاً فقط یک احساس گرم شدن عمیق و خفیف را تجربه می کنند.

بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان و بدون نیاز به زمان بهبودی ، به خانه برگردند و فعالیت های منظم خود را از سر بگیرند.برخی از بیماران تورم و قرمزی ملایمی را تجربه می کنند که به طور معمول در طی ۲-۲۴ ساعت از بین می رود.

این روش درمانی اغلب برای بیمارانی توصیه می شود که می خواهند ظاهر خود را بهبود بخشند ، اما نمی خواهند تحت عمل جراحی قرار بگیرند.RF را می توان با سایر روش های درمانی غیر تهاجمی پوست مانند IPL و میکرو نیدلینگ ترکیب کرد.یک درمان معمولاً حدود ۴۰ دقیقه طول می کشد ، ترکیب درمان با سایر روش ها کمی بیشتر طول خواهد کشید.

فواید ار اف

  • خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد.
  • افتادگی پوست صورت و گردن را سفت می کند.
  • خطوط ریز اطراف چشم و دهان را پاک می کند.
  • چین و چروک های عمیق پیشانی را کاهش می دهد.
  • علائم کشیدگی را کاهش می دهد.

پزشک شما پس از ارزیابی وضعیت پوست و بحث در مورد اهداف خود برای درمان ، تشخیص می دهد که می توانید از روش های RF بهره مند شوید یا خیر؟ درمان با رادیو فرکانسی برای هر بیمار با خطوط و چین و چروک روی صورت که به دنبال بازیابی ظاهری جوانتر است ، ایده آل است.درمان ها ممکن است در بیماران ۱۸ سال به بالا انجام شود و برای همه رنگ پوست ایمن باشد.

آر اف  (radio frequency):

رادیو فرکانسی یا به اختصار آر اف یک درمان سریع، راحت و بدون زخم جراحی و عوارض برای سفت کردن، جوانسازی، رفع تیرگی و چین و چروک پوست و همچنین رفع اسکار(جای زخم) و آکنه و منافذ باز پوست می باشد.

آر اف همانند روش کار مایکرویو به وسیله امواج رادیویی و تولید حرارت و گرم کردن لایه های عمیق پوست بصورت کنترل شده به تولید کلاژن و الاستین جدید و جذب آنها در سلول ها کمک می کند تا پوست قوی تر، ضخیم تر و جوان تر به نظر برسد. در آر اف امواج رادیویی باعث ایجاد لرزش و گرما در بافت های هدف می شوند و این بافت ها به دمای مطلوب رسیده و سبب صاف شدن چروک ها و تولید کلاژن جدید و باسازی سلول بدون ایجاد گرمای بیش از اندازه گردند.

رادیو فرکانسی از طریق دو فرایند موجب جوانسازی پوست می شود یکی اثر فوری که در آن با ایجاد انقباض، فیبرهای کلاژن پوست جمع می شود و بلافاصله بعد از آر اف قابل مشاهده است و دیگری اثر موخر که در اثر تحریک با آر اف سلول های کلاژن ساز شروع به ترمیم پوست می کنند و بعد از چند ماه نتیجه آن قابل مشاهده است.

از مزایای استفاده از آر اف می توان به بالا بودن سرعت در رسیدن به نتایج مطلوب، غیر تهاجمی و بی درد بودن آن، پایین بودن فرکانس آر اف و نفوذ راحت آن به عمق پوست و بهبود سریع و آسان اشاره کرد.

در آر اف عوارض جانبی کم و به صورت کوتاه مدت هستند که ممکن است به صورت تورم ملایم و موقت ، قرمزی و سوزش مشاهده شوند که به سرعت بهبود می یابند.

دستگاه آر اف به شکل تک قطبی و دو قطبی می باشد که آر اف تک قطبی برای لاغری و کاهش سلولیت(عارضه پوست پرتقالی) کاربرد دارد و عملکرد آن با ایجاد امواج گرمایی در لایه های عمیق پوست موجب شکسته شدن سلول های چربی و سلولیت ها می گردد. آر اف دو قطبی برای درمان لایه های سطحی پوست و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

دوره آموزش آر اف صورت در اصفهان

آموزش آر اف صورت در اصفهان

آر اف صورت در اصفهان

آموزش آر اف صورت