آموزش مراقبت پوست برای بانوان خانه دار

اززمانهای قدیم جلوگیری از روندپیری پوست ازطریق حفظ ونگهداری وسلامت پوست یکی ازدغدغه های بشربوده

چراکه پوست اولین قسمتی است که مورد قضاوت دیگران قرار میگیرد داشتن پوست شاداب وزیبا نه تنها درروحیه خود انسان تاثیر داشته بلکه در رابطه با معاشرت بادیگران هم تاثیر مثبت دارد

آموزش مراقبت پوست توسط خود شخص دراین مرکز برای افرادی که قصد دارند بدون مراجعه به پزشک یا سالن های زیبایی ازپوست خود مراقبت کنند برگزار میشود

پوست یکی از مهم ترین فاکتورها در زیبایی خانم ها و آقایان است و به دلایل مختلف دچار مشکلاتی چون لک، چروک و ایجاد مشکلات پوستی می شود که به مرور زیبایی افراد را دچار اختلال می کند. مراقبت های پوستی شامل تکنیک هایی مانند، درمان، شادابی و جوانسازی پوست است. در سال های اخیر با بالا رفتن سطح فرهنگ جامعه خانم ها به ظاهر و به خصوص پوست خود اهمیت زیادی می دهند و به دلایل مختلف مشکلات پوستی نیز رو به افزایش است. آلودگی هوا، افزایش استرس زندگی روزمره، استفاده از فست فود و دیگر عوامل باعث مشکلات زیادی از قبیل ایجاد شرایط نامناسب برای پوست و مو می شود. یادگیری تکنیک های مدرن مراقبت از پوست و مو برای هر فردی که به کیفیت زندگی خود اهمیت می دهد بسیار ضروری است. کلاس های آموزشی خانم فرزانه حیدری با آموزش به روز ترین روش ها علاوه بر کمک به زیبایی ظاهری فراگیران به آن ها برای ورود به بازار کار نیز مشاوره می دهد.

دوره های آموزش مراقبت از پوست و مو

با گذراندن دوره های مراقبت از پوست و مو در مرحله ی اول هنرجویان با انواع مدل های پوست و جنس موهای مختلف آشنایی پیدا می کنند. آشنایی با انواع بیماری ها و دلایلی که باعث می شود سلامت پوست و مو به خطر بیفتد نیز با روش های اصولی به فراگیران آموزش داده می شود. شناخت انواع دستگاه ها و تجهیزات در حوزه ی پوست و مو باعث انتخاب درست دستگاه مورد استفاده است. شناختن انواع پوست ها مانند پوست چرب، خشک و مختلط و ویژگی های مربوط به آن ها برای فراگیران ضروری است. شناختن انواع مشکلات پوستی مانند لک، جوش و ضایعه های مختلف، بررسی پوست از منظر فیزیولوژیکی آن و آشنایی با ماسک هایی که توسط افراد متخصص ساخته می شود و ترکیب مواد آن، لایه برداری، پاکسازی، جوان سازی و کنترل کردن چربی ها روش هایی دارد که باید آموزش داده شود. آموزش خدماتی مانند، آموزش میکرونیدلینگ ، خالبرداری، هیدرودرمی، پاکسازی پوست، کلاژن تراپی، گالوانیک تراپی، آر اف، هایفو، اولتراسونیک، درماپلنینگ، اسید تراپی و دیگر خدمات مربوط به پوست و مو در دوره های آموزشی جداگانه به متقاضیان ارائه می شود.

نتایج گذراندن دوره های آموزشی

خدمات مراقبت از پوست و مو و انواع ماساژ توسط مدرس متخصص فنی و حرفه ای در موسسه آزاد به فراگیران آموزش داده می شود. بعد از گذراندن دوره های آموزش هنرجویان به پاکسازی انواع پوست، آبرسانی پوست های دهیدراته، کنترل جوش و چربی های پوستی، لیفت پوست های افتاده، رفع تیرگی ها و لکه های پوستی، جوانسازی دست، اکسیژن و ویتامین رسانی پوست و دیگر خدمات مسلط خواهند شد. خانم فرزانه حیدری در موسسه مراقبت از پوست و مو تجربیات خود در این زمینه را در اختیار فراگیران قرار می دهند و با ارائه ی مدرک معتبر از فنی و حرفه ای به سهولت حضور آن ها در بازار کار کمک می کنند. برای اطمینان از کیفیت آموزش ها و آشنایی با دوره ی های تخصصی مراقبت از پوست و مو به وب سایت موسسه مراجعه کنید.

آموزشها براساس الویت طبقه بندی میشود