آموزش ماساژ هربال

آموزش ماساژ هربال

ماساژ کمپرس گیاهی یک روش ماساژ سنتی است که صدها سال است ، مورد استفاده قرار می گیرد.در این روش ماساژ ، از گیاهان دارویی یا معطر در هنگام ماساژ استفاده می شود.در این روش ماساژ ، گیاهان دارویی و معطر درون بالشتک هایی قرار می گیرند و سپس بخار داده می شوند و سپس بر روی بدن فشرده می شوند.

این ماساژ کمپرس گرم گیاهی ، جریان گردش خون و انرژی را افزایش می دهد ، تنش را آزاد می کند ، سفتی عضلات و مفاصل را تسکین می دهد ، درد مزمن را تسکین می دهد و خستگی روحی و روانی را کاهش می دهد.

ماساژ هربال از قرن ۱۴ میلادی در تایلند آغاز شد.پارچه دور داروی گیاهی پیچیده میشود و انتهای آن برای محکم شدن مواد ، گره خورده میشود.سپس بسته ایجاد شده با بخار گرم می شود تا روغن های طبیعی از مواد گیاهی خارج شوند.سپس بسته مورد نظر روی قسمت های مختلف بدن قرارداده می شوند.به عبارتی دیگر توپ پر از گیاهان شفابخش به آرامی بخار داده و با حرکات فشار آور ، دایره ای و غلتکی روی بدن قرار داده می شود.گرما همراه با گیاهان جذب بدن می شود.گرمای حاصل از کمپرس ، مواد معدنی گیاهی و روغن های ضروری را به اعماق پوست منتقل می کند.

فواید ماساژ هربال

ماساژ هربال بدن ، چندین مزیت سلامتی بالقوه را به همراه دارد: باعث ایجاد آرامش عمیق و از بین بردن استرس و خستگی می شود ، سلامت عاطفی و جسمی را تقویت می کند ، به هم ترازی و یکپارچگی وضعیت بدن کمک می کند و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد.

ماساژ کمپرس گیاهی برای تسکین درد ، سفتی ، تسکین درد و گرفتگی عضلات و رباط ها ، کاهش دردهای مزمن کمر ، آرتروز ، حتی بیماری های پوستی ، میگرن و استرس مزمن یا اضطراب ایده آل است.

ترکیبی از گیاهان سنتی تایلندی که در این کمپرس ها استفاده می شود ، تأثیری آرام بخش و تقویت کننده بر روی بدن و ذهن دارد ، ضمن اینکه عضلات دردناک و پرکار را تسکین می دهد.

گیاهان موجود در کمپرس دارای خواص ضد التهابی ، ضد عفونی کننده ، قابض و آنتی اکسیدان هستند.آنها برای رفع رگ به رگ شدن ، کبودی و درد عضلات ، پاکسازی و التیام پوست با تقویت رشد سلول و کمک به بیماریهای تنفسی فوقانی مانند برونشیت ، آسم و سرماخوردگی استفاده می شوند.

گیاهانی که در ماساژ استفاده می شوند ، دارای خواص ضد التهابی هستند که التهاب پوست را تسکین می دهد.این روش ماساژ درمانی با تقویت رشد سلول ، ضمن تغذیه و احیاء پوست ، پوست شما را تمیز می کند.

بهبود شرایط روحی

ماساژ به طور کلی تنش را در بدن شما آزاد می کند و هنگامی که با یک ماساژ گرم و با گیاهان ترکیب می شود ، بدن شما را بیشتر سم زدایی می کند و تمام استرس و تنش را آزاد می کند و شما را در یک حالت عاطفی و آرام قرار می دهد.

درد مفاصل و عضلات را تسکین می دهد

انواع مختلف گیاهان مورد استفاده در این نوع ماساژ غنی از خواص ضد عفونی کننده هستند.اثر بهبود گیاهان باعث تسکین درد عضلات می شود ، در حالی که درد مفاصل را نیز تسکین می دهد.

متقاضیان عزیز جهت ثبت نام در کلاس آموزش ماساژ هربال و کلاس آموزش میکرونیدلینگ با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

آموزش ماساژ هربال صورت

آموزش ماساژ هربال بدن

آموزش ماساژ هربال اصفهان

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *