معرفی برترین های نخستین جشنواره کشوری فيلم های كوتاه مهارتی

معرفی برترین های نخستین جشنواره کشوری فيلم های كوتاه مهارتی در برنامه زنگ هفت شبکه آموزش . به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای در راستای دیجیتال ­سازی آموزش مربیان و به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی، توسعه یادگیری الکترونیکی، دسترسی آسان­تر گروه­های هدف به آموزش های مهارتی، ترغیب مربیان و فراگیران آموزش های مهارتی به استفاده از فناوریهای نوین آموزشی و ایجاد پایگاه منابع الکترونیکی، با مشارکت شبکه آموزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نخستین جشنواره فیلم های کوتاه مهارتی را از تاریخ ۹۹/۳/۲۶ لغایت ۹۹/۵/۵ برگزار نموده است.

رضا باجولوند رییس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای با اعلام این خبر بیان داشت: در این جشنواره، در مجموع ۶۸۸ اثر ارسال شده که پس ازبررسی اولیه تعداد ۵۵۶ اثر برای داوری برگزیده شدند. پس از داوری اعضای هیات انتخاب جشنواره، ۸۲ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و از میان آثار برگزیده ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

ایشان همچنین افزود: آثار برتر در برنامه زنده زنگ هفت شبکه آموزش صدا و سیما با حضور ۴ نفر از صاحبان آثار در روز های پنج شنبه ۹۹/۵/۹ و جمعه ۹۹/۵/۱۰ ساعت ۱۷ پخش خواهند شد و همچنین در سایت شبکه تخصصي مراکز و موسسات بين‌المللي آموزش فني و حرفه‌اي (یونیوک) بارگذاری می شوند.

باجولوند اذعان داشت: در این جشنواره ۱۹ استان مشارکت فعال داشتند که استان فارس با بیشترین آثار ارسالی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و آثار ارسالی در ۲۵ گروه آموزشی ارائه شده است و بیشترین آثار ارسالی به گروه آموزشی صنایع دستی اختصاص دارد.

شایان ذکر است رضا باجولوند رییس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای در پیامی ویژه از کلیه شرکت کنندگان و دست اندرکاران این جشنواره تقدیر به عمل آورد و خواستار برگزاری هر چه باشکوهمندتر اینگونه جشنواره ها شد.

سرکار خانم فرزانه حیدری مدرس رسمی فنی حرفه ای
نفر پنجم برگزیده جشنواره فیلم مهارت اموزی فنی حرفه ای
نفراول دررشته مراقبت پوست