معرفی دستگاه فیس براش هوم کر

آموزش شناخت و آشنایی با دستگاههای پاکسازی و مراقبت پوست خانگی که در این ویدئو معرفی دستگاه فیس براش هوم کر و خانگی توسط سرکار خانم فرزانه حیدری متخصص در زمینه آموزش پوست و مو اصفهان ، است معرفی شده است.

دستگاه فیس براش یک ابزاری برای تمیزکاری و پاکسازی پوست است و اصطلاح خودمان یک نوع لیفت محسوب می شود. شما می توانید هم از لیفت های گیاهی استفاده کنید و هم از این دستگاه. این دستگاه داری یک سری پروپ هایی شامل برس های چرخشی، سنگ پا و ماساژور است ، که در دستگاه های مختلف سری های مختلفی وجود دارد.

هر کدام از پروپ ها به صورت جداگانه بر روی سری دستگاه نصب می شود. مثلا زمانی که برس چرخشی روی دستگاه نصب می شود، به صورت اتوماتیک روی پوست می چرخد. کارکرد دستگاه با استفاده از باتری و یا برق است و با فیس براش های سیلیکونی دستی متفاوت است. فیس براش های برقی و یا باتری دار خیلی بهتر هستند به این دلیل که چرخش آن نیاز به فشار و سایش ندارند و به آرامی طبق فیلم که نشان داده شده است روی پوست به سمت بالا کشیده می شود.

چرخش دستگاه باعث می شود تا منافذ داخل پوست تمیز شود و چربی هایی که داخل پوست قرار گرفته پاک شود و کلا پوست از هر نوع آلودگی پاکسازی شود. درون دستگاه برس های ضخیم و نرم وجود دارد که برای پوست های مختلف و قسمت های مختلف بدن مانند زانو، آرنج و … استفاده  می شود.

این دستگاه به دلیل سایشی که روی پوست ایجاد می کند و پاکسازی لایه های شاخی را انجام می دهد نباید هر روز استفاده شود. چرا که سطح اپیدرم پوست یک لایه دفاعی است که اگر بیش از حد سایش شود باعث می شود که سطح دفاعی از بین برود، پوست حساس و سلستیک شود و پوست زود تر از حد معمول آسیب ببیند. استفاده این دستگاه در منزل برای پوست های خشک هفته ایی یا دو هفته ایی یک بار انجام شود. برای پوست های چربی که جوش ندارند  هفته ایی ۲ الی ۳ بار استفاده شود.

این دستگاه فقط مخصوص استفاده در منزل می باشد و هیچ تراپیستی حق استفاده از این دستگاه را در سالن خود ندارد. البته ما دستگاه هایی داریم که فقط یک قسمت از آن دارای براش های مکانیکی هستند که آنها کاملا متفاوت هستند و حتما هم باید طبق اصول و دستورات خاص خودشان ضدعفونی و تمیز شوند. اما این دستگاه هوم کر فقط مخصوص استفاده درون منزل می باشد و شما می توانید  به مراجعه کنندگانتان برای استفاده شخصی درون منزل پیشنهاد بدهید.