معرفی دستگاه میکرودرم خانگی

آموزش شناخت و آشنایی با دستگاههای پاکسازی و مراقبت پوست خانگی که در این ویدئو  معرفی دستگاه میکرودرم خانگی توسط سرکار خانم فرزانه حیدری متخصص در زمینه آموزش مراقبت پوست اصفهان است، معرفی شده است.

ابزار دیگری که در این ویدئو به شما عزیزان معرفی می شود دستگاه میکرودرم خانگی می باشد. همه ما می دانیم میکرودرم در واقع یک نوع دستگاه مکشی است که با استفاده از اندرمولوژی و مکش به سمت داخل باعث می شود که چربی، آلودگی ها و جرم پوست گرفته شود.

میکرودرم ها ۲ نوع هستند، یک نوع میکرودرم هایی که حاوی پودر آلومینیوم است و به عنوان سایشی روی پوست عمل می کنند که دستگاه های میکرودرم سالنی و پزشکی هستند. نوع دیگر میکرودرم وجود دارد که دارای دستگاه هیدروفیشال است که به واسطه آب و مکش انجام می شود و برای کسانی که حساسیت به پودر آلومینیوم دارند مورد استفاده واقع می شود.

این دستگاه های خانگی، میکرودرم نیستند و به واسطه عمل مکشی که انجام می دهند به این نام شناخته می شوند. اینها در واقع یک دستگاه اِندرمولوژی است که فقط مکش دارد. البته بعضی از دستگاه ها جدیدا رطوبت به این دستگاه اضافه کرده اند که به واسطه رطوبت یک مقدار پوست مرطوب می شود. شما عزیزان اگر می خواهید از این دستگاه در منزل استفاده کنید؛ اگر دستگاه رطبوت دار نبود، از قبل مقداری پوست خود را مرطوب کنید.

این دستگاه برای استفاده درون سالن نیست و یک تراپیست به هیچ وجه از این دستگاه برای سالن خود استفاده نمی کند. ولی می تواند این دستگاه را درون سال خود داشته باشد و از آن جهت آموزش به کِلاینت ها برای استفاده شخصی درون منزل بعد از هر حمام، بعد از هر پاکسازی که هفتگی انجام می دهد، این دستگاه را روشن کند و مطابق آموزش شما از آن استفاده کند.

روی همه نوع پوستی نیاز به استفاده از آن نیست و مخصوصا برای اطراف چشم نباید استفاده شود چرا که ممکن است باعث کبودی شود و یا مویرگ ها را پاره کند، و در کل نباید بیش از حد از این دستگاه استفاده شود.

این دستگاه ابزاری است برای بهتر پاکسازی شدن پوست که در مراقبت های منزل استفاده می شود. و در حالت کلی یک تراپیست حرفه ایی از این دستگاه استفاده نمی کند و یا از هیدروفیشیال استفاده می کند یا میکرودرم ابریژن.