معرفی دستگاه میکرودرم خانگی ترانس دار

آموزش شناخت و آشنایی با دستگاههای پاکسازی و مراقبت پوست خانگی که در این ویدئو معرفی دستگاه میکرودرم خانگی ترانس دار توسط سرکار خانم فرزانه حیدری متخصص در زمینه آموزش مراقبت پوست و مو در اصفهان است، معرفی شده است.

در واقع یک نوع از میکرودرم های خانگی میکرودرم های ترانس دار هستند که از نظر قدرت خیلی قوی نیستند ولی با توجه به شکل دستگاه و نصب آینه آن جزو دستگاه های خانگی محسوب می شوند.

فرد با استفاده از آینه تعبیه شده در دستگاه می تواند به راحتی پوست خود را پاکسازی می کند. از نظر کیفیت دستگاه میکرودرم های خانگی بسیار باکیفیت تر از مدل های ترانس دار هستند.  دستگاه های ترانس دار اگرچه ضعیف تر هستند ولی همان کار پاکسازی پوست خانگی را به واسطه سایش انجام می دهند. سری هایی دارند که کمی زبر هستند که حالت الماسه دستگاه ابریژن را دارد که می توان برای قسمت های ضخیم تر از آن هم استفاده شود.

در این ویدئو و فیلم معرفی دستگاه هوم کر و خانگی همانطور که مستحضر هستید مدل های دستگاه های پاکسازی پوست خانگی که می توان به صورت روزانه و هفتگی از آن استفاده کرد را برای شما عزیزان توضیح دادیم. این دستگاه ها همان مکنده های دستی و فیس براش ها هستند که کار لیفن و تمیز کردن پوست را انجام می دهند.

دقت کنید که در استفاده از این دستگاه ها حتما باید ۲ نکته مهم را رعایت کنید:

کسانی که از این دو مدل دستگاه چه مکنده و یا سایشی استفاده می کنند به هیچ عنوان نباید دارای آکنه یا جوش ها فعال باشند.

کسانی که کُپرُس های شدید ( مویرگ های شدید ) روی پوست خود دارند یا به عبارتی پوست سنسیتیو و حساس دارند یعنی این که پوست قرمز و ملتهب است نباید از این دستگاه ها استفاده کنند.

از فیس براش ها به منظور لیفت در هفته ۲ الی ۳ بار در صورتی که پوست ملتهب نداشته باشید و فشار دستتان زیاد نباشد، در مدت کم می توانید استفاده کنید.