بهترین روش‌ های جوانسازی پوست صورت چیست ؟

بهترین روش‌ های جوانسازی پوست صورت چیست ؟

یکی از فرآیند های طبیعی در بدن پیر شدن پوست می‌باشد، اما می‌توان مانع از ایجاد آن شد. با بهره‌گیری از آموزش‌ های جوانسازی پوست می‌ توان این روند را به تعویق انداخت. همیشه با افزایش سن به پیری پوست نمی‌رسید. ممکن است در سنین جوانی هم پوستتان پیر و شکننده به نظر آید، اما امروزه روش‌ های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد که برای درمان مشکلات پوستی بسیار موثر هستند. در این مقاله آماده‌ایم تا روش‌ های برتر جوانی پوست را در اختیار شما قرار دهیم.

روش‌ های برتر جوانسازی پوست صورت

اگر در ورکشاپ‌ پوست شرکت کرده باشید، قطعاً با راه‌ های متفاوتی برای جوانسازی پوست مواجه می‌شوید. هر کدام از آنها در جا و موقعیت خود بسیار موثر عمل کرده و جز بهترین روش‌ها با توجه به نیاز ها و انتظارات شما می‌باشند. برای اینکه بدانید بهترین روش‌ های جوانسازی پوست صورت چیست ؟ این بخش را با دقت مطالعه فرمایید.

هایفوتراپی

یکی از ایمن‌ ترین و بهترین روش در جوانسازی پوست هایفوتراپی می‌باشد. این دستگاه یک سری امواج فراصوت تولید می‌کند که با قرارگیری بر سطح پوست به لایه‌های زیرین آن نفوذ کرده و اثر مستقیمی می‌گذارد. وظیفه امواج هایفوتراپی تحریک کلاژن سازی است که کلاژن‌ ها خود از اجزای ساختاری پوست به حساب می‌آیند. هرگاه کلاژن سازی افزایش پیدا کند، پوست سفت‌تر شده در نتیجه چین و چروک‌های آن از بین می‌رود. برای هایفوتراپی  باید بین ۳۰ تا ۷۵ سال سن داشته باشید. ماندگاری آن هم از یک تا سه سال متغیر است.

بهترین روش‌ های جوانسازی پوست صورت چیست

تزریق ژل

ژل خود ماده‌ای است که موجب از بین رفتن چین و چروک عمیق و خط اخم و لبخند و خطوط پیشانی می‌گردد با تزریق ژل و فیلر های مخصوص پوست صورت را حجم داده و یک متقارن سازی خاصی را ایجاد خواهد کرد‌. اصولا در کلاس‌ های آموزش جوانسازی پوست انواع ژل‌ها و ترکیبات آنها به هنرجویان آموزش داده می‌شود. ترکیبات و فرمولاسیون بعضی از ژل‌ها از اسید هیالورونیک اسید پلی لاکتیک می‌باشد. از نظر عوارض باید بگوییم این نوع ماده تزریقی هیچ گونه عارضه‌ای برای پوست ایجاد نخواهد کرد.

تزریق چربی

یکی دیگر از روش‌ های جوانسازی پوست که امروزه طرفداران بسیار زیادی را هم پیدا کرده است تزریق چربی به پوست صورت می‌باشد. این روش کاملا غیر تهاجمی است و اصولاً از سلول‌ های چربی بدن خود فرد به کار برده می‌شود. به این ترتیب که از شکم یا پشت ران و پهلو های خود شخص چربی‌ هایی استخراج شده سپس به پوست صورت تزریق می‌گردد. برای این تزریق بیشتر روش نانوفت به کار برده می‌شود. طبق تعلیمات ورک شاپ پوست در ابتدا با یک سوزن خیلی نازک چربی‌ها به قسمت‌ های کوچک از صورت، همانند خطوط ریز تزریق می‌گردد. با استفاده از این روش ظاهر پوست بهبود پیدا کرده و چین و چروک‌ها بهتر خواهد شد.

کربوکسی تراپی

یکی از روش‌ها با سابقه‌ای درخشان همین روش کربوکسی تراپی می‌باشد. در این روش از تزریق کربن دی اکسید بهره برده می‌شود با این تزریق خون رسانی زیر پوست تحریک شده و واکنش‌ های ترمیمی پوست فعال می‌گردد. با کربوکسی تراپی غذا رسانی و اکسیژن رسانی به زیر پوست بسیار بهتر و مطلوب‌تر خواهد شد، ماندگاری آن هم چهار تا شش ماه می‌باشد.

بهترین روش‌ های جوانسازی پوست صورت چیست

تزریق بوتاکس

یکی دیگر از مواردی که در دوره‌ های آموزش جوانسازی پوست به هنرجویان تعلیم داده می‌شود، تزریق توکسین باکتری بوتولینوم یا سم می‌باشد. این روش جز یکی از روش‌هایی است که سالیان طولانی برای رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش به وسیله یک سوزن ظریف و کوتاه به نقاط مختلفی از صورت تزریق می‌گردد. امروزه افراد بسیار زیادی هم علاقه به تزریق بوتاکس با دوز کم دارند. بوتاکس زمانی بازدهی خوبی دارد که چین و چروک‌ها دائمی نشده باشد. ماندگاری این روش چیزی حدود ۶ ماه است.

میکرودرم

در این روش با ابزار خاصی نوع لایه نازک با ضخامت میکرون را از سطح پوست بر می‌دارد و موجب می‌گردد که تمام سلول‌ های مرده و که در پوست از بین بروند. این ابزار دارای نوعی بلور ظریف از جنس اکسید آلومینیوم می‌باشد. میکرودرم علاوه بر اینکه لایه‌ های مرده را بر می‌دارد، جریان خود را در زیر پوست به خوبی بهبود می‌بخشد.

بهترین روش‌ های جوانسازی پوست صورت چیست

لیفتینگ

یکی دیگر از روش‌ های جراحی زیبایی پوست لیفتینگ می‌باشد. این روش در بسیاری از ورکشاپ‌ های پوست به آن تاکید می‌گردد. افتادگی‌ های پوست را به خوبی درمان خواهد کرد. با لیفت کردن ظاهری شاداب و جوان را خواهید داشت.

جمع بندی نهایی

امروزه تکنیک‌ها و روش‌ های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد، اما بهتر است با پیشگیری از بروز پیری پوست خودمان را از این روش‌ها به دور نگه داریم. با کنترل استرس و اضطراب، کاهش استفاده از محصولات آرایش نامرغوب، در معرض نور خورشید نبودن و آب و هوای خشک می‌توان تا حدی پیشگیری نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *