دستگاه هیدرودرمی و مزایای آن

معرفی دستگاه هیدرودرمی و مزایای آن

دستگاه هیدرودرمی و مزایای آن

پوست و موی انسان ممکن است در اثر قرار گرفتن در برابر نور خورشید و یا آلاینده های مضر، دچار آسیب شود. خشکی پوست یکی از مشکلات رایج در بسیاری از افراد است که به مرور زمان می تواند باعث پیری پوست شود. اگر از پوست های چرب به درستی مراقبت نشود ممکن است پوست دچار کم آبی شود، این امر به پوست صورت آسیب جدی وارد می کند. از این جهت باید از پوست و موی خود به درستی مراقبت کنید. یکی از این روش های مراقبتی، استفاده از دستگاه هیدرودرمی است. این دستگاه می تواند در تقویت مو و جوانسازی پوست به شما عزیزان کمک شایانی کند. بسیاری از سالن های ارائه دهنده خدمات زیبایی، از این دستگاه استفاده می کنند. کلینیک های تخصصی زیبایی، یکی از مراکز استفاده کننده از این دستگاه ها هستند. برای اطلاع از خدمات پوست و مو و زیبایی اصفهان می توانید به این کلینیک ها مراجعه کنید. این مرکز خدمات پوست و مو را توسط تیم باتجربه خود به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند. در ادامه درباره دستگاه هیدرودرمی و نحوه کارکرد آنها بیشتر توضیح می دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشد.

دستگاه هیدرودرمی و مزایای آنکاربردهای دستگاه هیدرودرمی

امروزه استفاده از دستگاه هیدرودرمی به عنوان یک روش درمانی برای پاکسازی پوست و مراقبت از مو، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از این دستگاه می توان در سالن های آرایشی و مطب های پزشکی استفاده کرد، از مدل کوچکتر این دستگاه می توان در خانه نیز استفاده کرد. با کمک دستگاه هیدرودرمی می توانید منافذ باز پوست خود را به راحتی ببنید، با بسته شدن منافذ پوست از نفوذ آلودگی ها به پوست جلوگیری می شود. این روش درمانی می تواند پوست شما را چند درجه روشن تر کند، همچنین می تواند به باعث جوانسازی پوست نیز شود. از طرف دیگر می توانید با کمک آن تیرگی دور چشم های خود را از بین ببرید. با کمک این دستگاه می توان املاح و مواد مفید مورد نیاز برای پوست و مو را فراهم کرد. حتی می توان انواع خال های پوستی را با استفاده از آن از بین برد. در واقع این دستگاه مانند یک آبرسان برای پوست، عمل می کند.

دستگاه هیدرودرمی پوستانواع دستگاه هیدرودرمی

انواع دستگاه های هیدرودرمی ممکن است در سایز و طراحی با یکدیگر تفاوت داشته باشند، اما عملکرد همه ی آنها به یک صورت است. این محصولات از اجزایی از جمله پروب های شیشه ای، الکترودها، دسته های فرکانس و سایر موارد دیگر تشکیل شده است. هر یک از پروب های به کار رفته در این نوع دستگاه عملکرد خاصی دارند. از دستگاه های هیدرودرمی برای نواحی مختلف بدن، پوست و مو استفاده می شود.

دستگاه هیدرودرمی پوست

استفاده از دستگاه هیدرودرمی پوست یک انتخاب عالی برای تمامی افرادی است که دارای پوستی بسیار حساس هستند. این روش درمانی برای افرادی که دارای پوست خشک و تیره و دارای لکه هستند بسیار مناسب است. از این دستگاه هم برای خانم ها و هم برای آقایان می توان استفاده کرد. دستگاه هیدرودرمی به وسیله سر کریستال های الماسی، لایه برداری عمیقی را انجام می دهد. با این کار می توان منافذ پوست را باز کرد و باعث جوانسازی پوست شد. در این روش آب به منافذ پوست نفوذ کرده و بقایای لوازم آرایشی، مواد سمی، باکتری ها و سایر آلودگی های دیگر را از سطح پوست از بین می برد. این فرآیند حدودا بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد. آب مورد استفاده در این دستگاه در بعضی موارد می تواند بسته به نوع پوست شما عزیزان، حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها باشد.

دستگاه هیدرودرمی مو

استفاده از برنامه غذایی نامناسب در گذر زمان ممکن است باعث ریزش مو شود. استفاده از دستگاه هیدرودرمی مو برای افرادی که تارهای موی نازک دارند، بسیار مناسب است. با کمک این دستگاه می توانید موی خود را تقویت کرده و باعث شادابی آن شوید و از ریزش آن جلوگیری کنید. دستگاه هیدرودرمی مو به فولیکول های مو شوک های ضعیفی وارد می کند و از این طریق می تواند باعث استحکام بیشتر مو شود. این دستگاه همچنین باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شود. در این روش درمانی سرم های مخصوص به عمق پوست تزریق می شود.

دستگاه هیدرودرمی مو

کار با دستگاه هیدرودرمی

برای پاکسازی پوست با استفاده از دستگاه هیدرودرمی، در ابتدا باید لایه های مرده پوست را که باعث تیرگی و پیری پوست می شوند به طور کامل از بین برد. در مرحله بعد به پوست صورت مواد مخصوصی تزریق می شود، این مواد حاوی مواد معدنی و اکثر ویتامین ها است. برای رفع مشکلات پوست، از سرم های متفاوتی استفاده می شود. در کلینیک های زیبایی افرادی می توانند از این دستگاه استفاده کنند، که دوره های آموزشی پاکسازی و کار با این دستگاه را طی کرده باشند. برای آموزش پاکسازی پوست در اصفهان می توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید و مهارت های خود را افزایش دهید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام هیدرودرمی

اصولا این روش درمانی را می توان در یک جلسه انجام داد. ولی در بعضی موارد به دلیل مشکلات پوستی و شدت آسیب های وارد شده به پوست، ممکن است پزشک معالج تشخیص دهد که نیاز به انجام دوباره این فرآیند است. در صورت نیاز پس از گذشت یک ماه از اولین جلسه، پاکسازی پوست دوباره انجام می شود. اگر شما عزیزان می خواهید مشکلات پوست و موی خود را به طور کامل برطرف کنید نیاز به تعداد جلسات بیشتری است. در بیشتر موارد بسته به آسیب های وارد شده به پوست، بین ۶ تا ۱۰ جلسه این امر طول می کشد.

دستگاه هیدرودرمی

قیمت دستگاه هیدرودرمی پوست

از آنجا که این دستگاه به صورت کاملا حرفه ای پاکسازی پوست را انجام می دهد، از این جهت از آن در سالن های زیبایی زیاد استفاده می شود. این نوع دستگاه در بازار ایران تقاضای زیادی دارد. قیمت آنها با توجه به مارک، نوع فرکانس و نوع کارآیی آنها متفاوت است. چنانچه قصد خرید این دستگاه را دارید، می توانید آنها را از مراکز فروش معتبر تهیه کنید. قبل از خرید دستگاه حتما به کارآیی و مشخصات آنها دقت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *