فواید تخم مرغ برای مو

فواید تخم مرغ برای مو

فواید تخم مرغ برای مو

اگر می خواهید موهای سالم تر و براق تری داشته باشید ، دست خود را بالا بگیرید.من به عنوان فردی که همیشه به دنبال راه هایی برای رشد سریع موها ، درخشان تر و ضخیم تر شدن آنها هستم ، یک خبر خوب دارم: شما می توانید از خرید محصولات گران قیمت مو خودداری کنید.راه حل برای موهای سالم در یخچال شما بوده است!

مزایای خوردن تخم مرغ برای رژیم غذایی مدتهاست که توضیح داده شده است و دلیل خوبی هم دارد!اما آبا میدانید تخم مرغ برای پوست و موی شما هم مفید است؟تخم مرغ ها دارای ترکیبات متنوعی هستند که می توانند به تنهایی یا همراه با سایر مواد برای به دست آوردن مزایای مطلوب بر روی مو یا پوست استفاده شوند.

در حالی که آنها به دلیل بوی بد و کثیف بودن شهرت دارند ، استفاده از آنها ارزش تلاش را دارد ، فقط به این دلیل که این ماده واحد می تواند تمام مشکلات موهای شما را در حالت ناگهانی حل کند!بیایید نگاهی بیندازیم که تخم مرغ شامل چه مواردی است ، چگونه باید از آن به طور مؤثر استفاده کرد و چرا می تواند یک افزودنی مفید برای میز آرایش شما باشد.در ادامه همراه ما باشید و برای شرکت در کلاس آموزش آر اف در اصفهان روی لینک کلیک کنید.

فواید استفاده از تخم مرغ برای مو

روش های تقویت مو با تخم مرغ

تخم مرغ خام واقعا هدیه طبیعت برای مراقبت از مو است!تخم مرغ برای انواع مو مناسب است و هم سفیده و هم زرده آن دارای مزایایی هستند.

زرده تخم مرغ دارای مواد مغذی خاصی است و حاوی بیوتین ، ویتامین A ، D ، E ، K و فولات است.زرده تخم مرغ همچنین حاوی لسیتین است.یک تخم مرغ حاوی ۸٫۳ گرم پروتئین است!نیمی از پروتئین تخم مرغ در سفیده و نیمی دیگر در زرده وجود دارد.سفیده تخم مرغ همچنین حاوی سلنیوم ، کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم و فسفر است.علاوه بر این ، تخم مرغ به طور کلی آهن ، مس و روی و همچنین ویتامین های گروه B را ارائه می دهد که برای سلامت مو ضروری ترین هستند!

تخم مرغ برای رشد مو

برای رشد مو یا داشتن موهای ابریشمی طبیعی ، پروتئین باید در رژیم غذایی شما گنجانده شود.تخم مرغ حاوی پروتئین و بیوتین است.تخم مرغ هم چنین حاوی مقدار زیادی گوگرد است که به رشد سالم مو کمک می کند.پوست سر شما را تغذیه می کند و مشکل شوره سر را که یکی از دلایل اصلی ریزش مو است برطرف می کند.

موهای ابریشمی و براق

تخم مرغ حاوی پروتئین است که موها را تقویت کرده و آنها را نرم و براق نشان می دهد.لسیتین موجود در زرده تخم مرغ ، موها را مرطوب کرده و نرم و برآمده می کند.تخم مرغ های خام وقتی مستقیماً روی موها و پوست سر مالیده می شوند موهای شما را حالت می دهند و آنها را صاف و براق می کنند.موهای صاف راحت تر شانه می شوند و احتمال گره خوردن آنها کمتر است.

برای ترمیم موهای آسیب دیده

تخم مرغ تاثیر عمده ای روی موهای کدر ، آسیب دیده و ناسالم شما دارد.زرده تخم مرغ موهای کدر و آسیب دیده را ترمیم می کند.زرده حاوی اسید فولیک و ویتامین B12 است که غذای مو است و به راحتی رشد مو را حفظ می کند.

تخم مرغ برای رشد مومناسب برای موهای چرب

سفیده تخم مرغ اغلب توسط افرادی که از موهای چرب رنج می برند استفاده می شود.

چگونه درخواست شود؟

  • کافی است ۲ سفیده تخم مرغ مصرف کنید.
  • درست هم بزنید.
  • از ریشه تا نوک بمالید.
  • بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و با آب سرد بشویید.
  • یک شامپوی سبک بزنید.

تخم مرغ برای موهای خشک

تعداد کمی زرده تخم مرغ را ترجیح می دهند ، اما این یک درمان عالی برای درمان موهای خشک و وز شده است.برخلاف شامپوهای تجاری که چربی موهای شما را از بین می برد ، تخم مرغ به حفظ روغن طبیعی موهای شما کمک می کند و در نتیجه به موهای کدر و براق زندگی می بخشد.

عناصر:

  • زرده تخم مرغ: ۱ یا ۲ (بسته به طول مو)
  • عسل: ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
  • آب لیمو: ۲ قاشق چایخوری

چگونه درخواست شود؟

  • تمام تخم مرغ ها را بزنید و همه موارد را اضافه کنید.
  • آن را روی موها بمالید و بیش از ۲۰ دقیقه نگذارید ، چون زرده تخم مرغ چسبناک است ، اگر خیلی خشک شود ، برداشتن آن بسیار سخت می شود.
  • با آب سرد و با شامپو بشویید.

برخلاف شامپوهای مصنوعی ، نرم کننده ها و سایر محصولات مراقبت از مو که حاوی مواد شیمیایی خشن هستند ، داروهای طبیعی خانگی مانند تخم مرغ برای بدن بی خطر هستند.موهای شما یک دارایی زیبایی ارزشمند است ، بنابراین شایسته مراقبت خوب است.تخم مرغ تغذیه کاملی برای موهای شما دارد که به احیا و تجدید موهای آسیب دیده و ناسالم شما کمک می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *