برای سفید شدن پوست چه کارهایی انجام دهیم

برای سفید شدن پوست چه کارهایی انجام دهیم

اگر دوست دارید پوست شما روشن تر باشد ، میتوانید با استفاده از مواد طبیعی ، پوست خود چند درجه روشن تر کنید.البته قرار نگرفتن در معرض آفتاب تا حدودی از تیره شدن رنگ پوست جلوگیری میکند.اگر پوست تیره ای دارید ، بدانید که هیچ معجون جادوی وجود ندارد که بتواند بیش از یک یا دو درجه پوست شما را روشن تر کند .البته بدانید که پوست تیره هم زیباست.

استفاده از محلول آبلیمو

استفاده از محلول آبلیمو

آب لیمو هزاران سال است که به عنوان یک روشنگری طبیعی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.آب لیمو حاوی اسیدهایی است که به آرامی پوست را سفید می کنند و لایه بالایی سلول های تیره پوست را بیرون می کشد.از آنجا که آب لیمو خالص می تواند برای پوست تحریک کننده باشد ، با مخلوط کردن مقداری آب لیمو به مقداری آب ، یک محلول آب لیمو درست کنید و با استفاده از پنبه محلول را روی پوست خود پخش کنید.بگذارید محلول به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست شما بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.
استفاده از محلول آب لیمو را فقط دو تا سه بار در هفته محدود کنید. استفاده بیشتر از آن می تواند منجر به سوزش پوست شود. بعد از شستشو آب لیمو از مرطوب کننده استفاده کنید زیرا این محلول ، باعث خشک شدن پوست شما می شود.  بعد از سه تا چهار هفته استفاده از این محلول ، نتایج را مشاهده کنید.در حالی که آب لیمو اثرات فوری روشنایی را ارائه نمی دهد ، موثرترین راه حل طبیعی موجود است.

 آموزش مراقبت پوست اصفهان را از اینجا ببینید

محلول شیر و آب لیمو

محلول شیر و آب لیمومحلول شیر و آبلیمو را میتوانید برای کل بدن خود استفاده کنید.برای این منظور ، یک فنجان شیر پرچرب و آب یک لیمو کامل را درون وان حمام بریزید و حدود ۲۰ دقیقه در وان بمانید و سپس بدن خود را با آب تمیز بشویید.شیر ، دارای آنزیمی است که به آرامی پوست را روشن می کند. همچنین پوست را مرطوب می کند و جبران کننده خاصیت خشک کردن آب لیمو است.اینکار را هفته ای یکبار امتحان کنید و بعد از یک ماه نتیجه بگیرید.

ماسک عسل

ماسک عسل

عسل هم مانند ماست حاوی آنزیم هایی است که می توانند به آرامی پوست را روشن کند.عسل خاصیت مرطوب کننده و ضد باکتریایی هم دارد. این دو ماده با هم ، یک ماسک مغذی برای پوست ایجاد می کند.مقداری  عسل و مقداری ماست را مخلوط کنید ، سپس این مخلوط را روی صورت و بدن خود پخش کنید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند ، سپس آن را با آب گرم بشویید.حتما از ماست ساده و بدون بو استفاده کنید. ماست قندی یا طعم دار خیلی چسبناک می شود. بجای عسل ، سعی کنید آووکادو را آرد کنید یا به جای آن از آلوئه ورا استفاده کنید. هر دو ماده خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای دارند.

جهت ورکشاپ پوست در اصفهان اینجا کلیک کنید.

پوست خود را مرطوب نگه دارید

مرطوب نگه داشتن پوست باعث می شود سلول های مرده پوست به سرعت رشد نکنند و از بین بروند.برای داشتن پوستی روشن تر ، بعد از خارج شدن از حمام و شستن صورتتان ، از مرطوب کننده روزانه استفاده کنید. مرطوب کننده ای انتخاب کنید که حاوی الکل نباشد ، زیرا الکل می تواند پوست شما را خشک کند.روغن نارگیل یک مرطوب کننده عالی است که پوست را درخشان و جوان نگه می دارد. روغن جوجوبا همچنین دارای خواص مرطوب کننده بوده و برای پوست بسیار عالی است. روغن زیتون یا روغن بادام همچنین می تواند شگفت آور باشد.

پوست خود را مرطوب نگه دارید

مهم نیست که رنگ پوست شما چه رنگی باشد ، پوست شما به هر رنگی که باشد ، زیباست.اگر میخواهید پوستتان کمی روشن تر شود ، بهتر است بجای استفاده از مواد شیمیایی از مواد طبیعی مثل آب لیمو استفاده کنید.به دنبال تغییر رنگ پوست خود از حالت طبیعی آن نباشید.اگر با پوست تیره به دنیا آمده اید ، زیبایی خود را در آغوش بگیرید و اجازه ندهید کسی به شما بگوید تغییر کنید.

وقتی صحبت از زیبایی پوست می شود ، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که پوست خود را سالم نگه دارید. پوست بزرگترین اندام بدن شما است و لیاقت مراقبت بالایی را نیز دارد. خوب بخورید و پوست خود را مرطوب نگه دارید تا ظاهر سالمی داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست و مو اصفهان ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *